Instalacje BRC

Instalacje wtrysku gazu do samochodów z pośrednim wtryskiem benzyny - SEKWENCYJNE

Sequent Alba

Sequent Alba

Sequent 24.11

Sequent 24.11

Sequent 32

Sequent 32

Sequent P&D

Sequent P&D

Sequent SDI

Sequent SDI

Instalacje PRINS VSI

System holenderskiej firmy PRINS to znakomite urządzenie IV generacji zaprojektowane dla zaspokojenia wymogów najbardziej zaawansowanych systemów wtryskowych. Podczas rozwoju tego systemu producent wyszedł z założenia, że producent samochodu najlepiej wie jak należy zarządzać zasilaniem pojazdu w paliwo. Dlatego, zrezygnowano z dawkowania gazu na podstawie odczytu wskazań czujników pojazdu. Najprostszym i najbardziej skutecznym rozwiązaniem okazało się wykorzystanie sygnałów sterujących wtryskiwaczami benzynowymi. Sygnały te są wynikiem reakcji kontrolera wtrysku benzyny na aktualne zapotrzebowanie energetyczne silnika. 

Gaz dopływa do reduktora (3) za pośrednictwem zintegrowanego z nim elektrozaworu gazowego (4). Po zredukowaniu ciśnienia gazu i przejściu w fazę lotną gaz trafia do modułu filtrującego (8). Moduł filtrujący odpowiedzialny jest za dokładne oczyszczenie gazu z cząstek stałych. Wstępne oczyszczanie gazu odbyło się w elektrozaworze. Dodatkowo moduł ten wyposażony jest w czujnik ciśnienia gazu i czujnik temperatury gazu. Po wyjściu z modułu sterującego pod stałym nadciśnieniem 2 barów gaz dostaje się do listwy z osadzonymi wtryskiwaczami japońskiej firmy KEIHIN. Z wtryskiwaczy kontrolowanych przez sterownik (16) (przetworzone w oparciu o ciśnienie i temperaturę gazu sygnały sterujące wtryskiwaczami benzynowymi) gaz doprowadzany jest w bezpośrednie pobliże zaworów dolotowych. Na uwagę zasługuje fakt, że dawka gazu dla każdego cylindra determinowana jest przez kontroler wtrysku benzynowego. Dlatego też nie ma potrzeby stosowania emulatorów systemu OBD, a parametry pracy silnika są bardzo zbliżone do zasilania benzynowego w całym zakresie obrotowym.
 

PARAMETRY KOMPONENTÓW:

REDUKTOR

  • Jednostopniowy
  • Duża pojemność (14g/s)
  • Stabilna praca przy różnych obciążeniach
  • Regulacja ciśnienia
  • Zintegrowany z sensorem temperatury płynu chłodniczego
  • Zgodny z homologacją R67-01
  • W komplecie z elektrozaworem
  • Niewielkie wymiary dla łatwego montażu
  • Homologowany do silników o mocy do 400KM

MODUŁ FILTRUJĄCY

  • Kompaktowa budowa z jednym lub dwoma wyjściami
  • Wymienny element filtrujący zatrzymujący cząstki o wymiarach powyżej 10 mikronów
  • Zintegrowany z sensorem temperatury i ciśnienia gazu

WTRYSKIWACZE

  • Zaprojektowany we współpracy z Prins przez Keihin Corp. (Japonia) - jednego z wiodących producentów wtryskiwaczy benzynowych
  • Doskonały współczynnik LFR (linear flow rate) zapewniający liniową charakterystykę pracy w pełnym zakresie przepływów
  • Liniowa charakterystyka już po upływie 2,5 ms
  • Trzy podstawowe typy pozwalające na zastosowanie zarówno w małych jak i dużych silnikach
  • Wysoka jakość wykonania zapewniająca bezawaryjną pracę przez 290 milionów cykli

STEROWNIK

  • Zdolny do obsługi 8 wtryskiwaczy
  • System sterowania wtryskiwaczami identyczny jak w systemach benzynowych
  • Ciągłe monitorowanie pracy wtryskiwaczy
  • Brak zasilania
  • Zbyt duże obciążenie
  • Temperatura sterownika
  • Zwarcie
  • Oprogramowanie diagnostyczne pracujące pod MS Windows
  • Kontroler CAN
  • Kompletny z okablowaniem - poszczególne przewody są kolorowane i opisane co ułatwia montaż
  • Automatycznie przełącza zasilanie na benzynowe w wypadku wyczerpania gazu i awarii systemu

Auto-Gaz Lublin
MONTAŻ I SERWIS INSTALACJI LPG

ul. Łęczyńska 56b
20-303 Lublin
ZOBACZ NA MAPIE

Pon - Pt

09:00 - 17:00

KONTAKT

Tel./ fax: 81 746 33 00
Tel. kom.: 601 36 33 00
Biuro: 609 30 39 57


info@auto-gaz.lublin.pl


Auto-Gaz Lublin
KLIMATYZACJA, OGRZEWANIE POSTOJOWE

ul. Hutnicza 3
20-218 Lublin
ZOBACZ NA MAPIE

Pon - Pt

09:00 - 17:00

KONTAKT

Tel./ fax: 81 745 16 70
Tel. kom.: 691 114 960

biuro@auto-klima.net

VSI II

VSI II

Prins DLM-2 Direct LiquiMax

Prins DLM-2 Direct LiquiMax

Instalacje ZAVOLI

Bora Light

SYSTEMY BORA produkowane przez Zavoli spełniają wymagania najnowocześniejszych silników benzynowych z wytryskiem sekwencyjnym. W celu spełnienia wymagań nowoczesnych silników benzynowych oraz zapewnienia naszym instalatorom komfortowego i łatwego montażu, wprowadzona została technologia Zavoli BORA. Opracowana została w laboratoriach koncernu, charakteryzuje się innowacyjnymi cechami i funkcjami.

Zastosowana nowoczesna technologia mikroprocesorowa zapewnia potężną moc obliczeniową, pozwala na szybsze i bardziej precyzyjne zestrojenie oraz korekty systemu. Sposób kalibracji został udoskonalony i maksymalnie uproszczony. Oprócz zastosowania automatycznej kalibracji możliwe jest przeprowadzenie mapowania ręcznego, nawet na koniec każdego automatycznego procesu. Sterownik gazowy został wyposażony w dodatkowe strategie:
Funkcja VSR - umożliwiająca dotryskiwanie małej dawki benzyny podczas jazdy na gazie. Funkcja ta ma na celu zabezpieczenie gniazd zaworowych przed wypaleniem szczególnie w samochodach borykających się z tym problemem.
Funkcja START&STOP (samochód musi być wyposażony w tą strategię fabrycznie) - zadaniem jej jest redukcja zanieczyszczeń i zużycia paliwa podczas zatrzymania samochodu np. na skrzyżowaniu - silnik uruchamia się na paliwie gazowym.
Zestawy wykorzystują nowe wtryskiwacze BORA JET. Technologia BORA pozwala wykorzystać potencjał tego wtryskiwacza. Zapewnia szybki i dokładny czas wtrysku gazu i dzięki temu zaspokaja potrzeby każdego silnika. Systemy zostały zaprojektowane zgodnie z najnowszymi europejskimi standardami technologicznymi i zatwierdzone zgodnie z przepisami R110, R67 i R115.

AG CENTRUM

Najnowszym produktem na rynku jest system sekwencyjnego wtrysku gazu LPG i CNG - "ZENIT". 

Nowy sterownik wtrysku gazu jest rozbudowanym i zaawansowanym systemem sterowania, który zastał opracowany w firmie Auto Gaz Centrum. Naszym głównym założeniem było wykonanie kroku w stronę nowoczesnych, sekwencyjnych systemów sterowania wtryskiem gazu przystosowanych do wymagań zarówno najnowszych samochodów, jak i nieco starszych rozwiązań. Opracowaliśmy sterownik, który może właściwie pracować z każdym wielopunktowym wtryskiem benzyny zapewniając poprawność pracy tego systemu oraz skuteczność systemu gazowego.

Najważniejsze zmiany względem poprzednich systemów, wprowadzone w sterowniku ZENIT to:

  • sekwencyjne przełączanie z benzyny na gaz, czyli załączanie poszczególnych wtryskiwaczy gazowych indywidualnie.
  • funkcja "Max Power" - przełączenie z gazu na benzynę po przekroczeniu zadanej prędkości obrotowej silnika oraz automatyczny powrót do zasilania gazowego po spadku obrotów.
  • możliwość odłączania bądź załączania pojedynczych wtryskiwaczy benzynowych i gazowych, co pozwala na dokładną weryfikację stanu wtryskiwaczy gazowych, zacinania się, zawieszania, niedokładnego dawkowania.
  • możliwość kalibracji sytemu na podstawie obciążenia silnika w funkcji prędkości obrotowej. Pozwala to na stworzenie punktów kalibracyjnych mapy gazowej dokładnie odpowiadających charakterystyce wtryskiwaczy benzynowych.
  • proste i dobrze znane menu oraz takie same procedury regulacyjne i obsługowe jak w poprzednich systemach.
  • montażysta z poziomu własnego komputera PC ma możliwość zaktualizowania oprogramowania centrali i uzyskania w ten sposób nowej funkcjonalności.

Lubryfikacja

KORZYŚCI PŁYNĄCE Z ZASTOSOWANIA LUBRYFIKANTU "FLASHLUBE":

  • oczyszcza i nasmarowuje nagrzane i wysuszone ściany zaworów, zapewniając utrzymanie normalnego poziomu chłodzenia gniazda zaworu
  • zmniejsza wypalanie gniazd zaworów
  • redukuje gromadzący się nagar (substancja powstająca na skutek spalenia mieszanki paliwowej) - powód wypalenia zaworów i gniazd zaworów
  • oczyszcza i kontroluje nagar gromadzący się w wyższych partiach cylindra, jak również zapobiega powstawaniu nowego nagaru
  • usuwa i kontroluje poziom nagaru gromadzącego się na tłokach oraz na pierścieniach tłoków
  • utrzymuje niską emisję poziomu spalin - niski poziom zawartości tlenku węgla w spalinach
  • eliminuje koszty naprawy wyższych partii cylindra, gdzie osadza się nagar
  • zmniejsza zużycie elementów silnika
  • zapewnia lepszą ekonomikę zużycia paliwa.

Szczególnie polecany do samochodów Honda, Toyota, Ford wyprodukowanych po 2000 r.

Zbiorniki

Zbiorniki toroidalne wewnętrzne

Zbiorniki toroidalne zewnętrzne

Zbiorniki walcowe

ZENIT PRO

ZENIT PRO OBD

ZENIT PRO DIRECT

Blue Box

Auto-Gaz Lublin
MONTAŻ I SERWIS INSTALACJI LPG

ul. Łęczyńska 56b
20-303 Lublin
ZOBACZ NA MAPIE

Pon - Pt

09:00 - 17:00

KONTAKT

Tel./ fax: 81 746 33 00
Tel. kom.: 601 36 33 00
Biuro: 609 30 39 57


info@auto-gaz.lublin.pl


Auto-Gaz Lublin
KLIMATYZACJA, OGRZEWANIE POSTOJOWE

ul. Hutnicza 3
20-218 Lublin
ZOBACZ NA MAPIE

Pon - Pt

09:00 - 17:00

KONTAKT

Tel./ fax: 81 745 16 70
Tel. kom.: 691 114 960

biuro@auto-klima.net